Zapytanie ofertowe do 30000euro materiały biurowe RZPWE i Program Niwki
1/ZPPU/RZPWE/2016 Opole, dnia 29.09.2016r.
Zapytanie cenowe dla zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej równowartości 30.000 euro
dotyczy zamówienia na dostawę materiałów biurowych dla Regionalnego Zespołu Placówek Wsparcia Edukacji w Opolu
(skrócona nazwa postępowania)
W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej równowartości 30.000 euro, zwracam się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej wykonania zamówienia obejmującego zakres przedstawiony w pkt II.
- ZAMAWIAJĄCY
Regionalny Zespół Placówek Wsparcia Edukacji, ul. Głogowska 27, 45-315 Opole,
tel.: 77 4579895,
fax: 77 4552979,
mail: kontakt@rzpwe.opolskie.pl,
http://www.rzpwe.opolskie.pl.
- OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych dla Regionalnego Zespołu Placówek Wsparcia Edukacji w Opolu
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych na potrzeby Regionalnego Zespołu Placówek Wsparcia Edukacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz rzeczowo-cenowy, stanowiący załącznik nr 1 do zapytania
Miejsce dostawy: Regionalne Zespół Placówek Wsparcia Edukacji w Opolu, Opole,
ul. Głogowska 27, 45-315 Opole.
Dostawa materiałów biurowych wymienionych w tabeli A załącznika nr 1 do zapytania realizowana jest na potrzeby Projektu Programu NIWKI 2016 Program jest finansowany ze środków Konsulatu Republiki Federalnej Niemiec oraz Samorządów Województwa Opolskiego i Śląskiego
Zamawiający w celach odpowiedniego rozliczenia usług będzie żądać odrębnych faktur.
Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
- wszystkie materiały biurowe stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji oraz muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach
- dostawa na koszt wykonawcy do budynku Regionalnego Zespołu Placówek Wsparcia Edukacji w Opolu
Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
30190000-7 Różne sprzęty i artykuły biurowe
30199500-5 Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby
39292400-9 Przybory do pisania
30192000-1 Wyroby biurowe
301970 00-6 Drobny sprzęt biurowy
30197630-1 Papier do drukowania
30192125-3 Pisaki
30199230-1 Koperty
30192800-9 Etykiety samoprzylepne
30234300-1 Płyty kompaktowe (CD)
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
3. Zamawiający dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom.
- TERMIN I MIEJSCE WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 2 tygodni od dnia podpisania umowy
Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Miejsce dostawy: Regionalny Zespół Placówek Wsparcia Edukacji w Opolu, ul. Głogowska 27; 45-315 Opole,
- OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Oferta powinna:
- być opatrzona pieczątką firmową
- posiadać datę sporządzenia,
- zawierać adres lub siedzibę , numer telefonu, numer NIP,
- być podpisana czytelnie przez Wykonawcę.
Ofertę należy sporządzić według następującej kalkulacji:
Ogółem cena oferty wynosi brutto ……………………… zł (słownie: …………………………………………………………….) Cena ofertowa brutto podana w ofercie musi wynikać z kalkulacji przygotowanej Oprócz ceny proszę również o podanie: Termin realizacji dostawy: do 2 tygodni od dnia podpisania umowy Płatność po realizacji dostawy w terminie 14 dni od dnia prawidłowo wystawionej faktury lub rachunku. Podstawą wystawienia faktury jest protokół odbioru podpisany przez Strony. Przewiduje się osobne faktury dla poszczególnych tabel w formularzu rzeczowo-cenowym. |
Płatność będzie zrealizowana przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w ciągu 14 dni od dnia, w którym została odebrana prawidłowo wystawiona faktura. Podstawą wystawienia faktury jest protokół odbioru podpisany przez Strony.
- MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
- Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty elektronicznej na adres: , lub pisemnie na adres Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji, ul. Głogowska 27, 45-315 Opole, do dnia 10.10.2016r. do godziny 12:00
- Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie ogłoszony pod adresem: http://bip.rzpwe.opolskie.pl/31/11/postepowania-do-30-tys-euro.html
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od ów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie: http://bip.rzpwe.opolskie.pl/31/11/postepowania-do-30-tys-euro.html
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania na każdym jego etapie.
- OCENA OFERT
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: cena ofertowa – 100 %.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji, w szczególności z Wykonawcą, którego oferta jest najkorzystniejsza.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji gdy cena oferowana brutto przekroczy kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
- DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji udziela Bogusława Pater pod adresem email:
Załączniki:
- Formularz rzeczowo-cenowy – załącznik nr 1
- Wzór umowy - załącznik nr 2
Z poważaniem
Dyrektor
mgr Lesław Tomczak
09.2016r. - 17.ZPPU biurowe.docx (66,52KB)
formularz rzeczowo-cenowy biurowe.xlsx (17,95KB)
wzór umowy biurowe.docx (65,30KB)
odp na pytania biurowe.docx (51,85KB)
formularz rzeczowo-cenowy biurowe-korekta 05.10.xlsx (17,97KB)
formularz rzeczowo-cenowy biurowe-korekta 06.10.xlsx (18,29KB)
wydłużenie terminu.docx (59,62KB)
zmiana formularza.docx (59,80KB)