12/ZPPU/RZPWE/2016 urządzenie wielofunkcyjne
12/ZPPU/RZPWE/2016 Opole, dnia 23.11.2016r.
Zapytanie cenowe dla zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej równowartości 30.000 euro
dotyczy zamówienia na dostawę urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby Regionalnego Zespołu Placówek Wsparcia Edukacji w Opolu
W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej równowartości 30.000 euro, zwracam się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej wykonania zamówienia obejmującego zakres przedstawiony w pkt II.
- ZAMAWIAJĄCY
Regionalny Zespół Placówek Wsparcia Edukacji, ul. Głogowska 27, 45-315 Opole,
tel.: 77 4579895,
fax: 77 4552979,
mail: kontakt@rcre.opolskie.pl,
http://www.rcre.opolskie.pl.
- OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i uruchomienie urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby Regionalnego Zespołu Placówek Wsparcia Edukacji w Opolu
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i uruchomienie urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby Regionalnego Zespołu Placówek Wsparcia Edukacji w Opolu, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony w załączniku nr 1 – Formularz rzeczowo-cenowy do niniejszego zapytania.
Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
30121200-5 Urządzenia fotokopiujące
- Oferowany sprzęt ma być:
- fabrycznie nowy, w całości nieużywany, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny,
- dostarczony zamawiającemu w oryginalnym opakowaniu fabrycznym, którego przechowywanie przez zamawiającego nie jest wymagane do zachowania udzielonej gwarancji,
- gotowy do pracy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2016r.
- Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 24-miesięcznej gwarancji na dostarczony sprzęt, a okres gwarancji będzie liczony od daty przekazania Zamawiającemu bezusterkowego protokołu odbioru. W przypadku zaproponowania przez wykonawcę krótszego okresu gwarancji oferta zostanie odrzucona jako nie spełniająca wymagań Zamawiającego.
- Wykonawca dostarczy również Materiały eksploatacyjne jako wyposażenie standardowe (dostarczone w komplecie w ramach oferowanej ceny jednostkowej urządzenia).
- Wykonawca zobowiązuje się ponosić wszystkie koszty związane z naprawami gwarancyjnymi we wskazanym wyżej okresie.
- Wykonawca zapewni wykonanie napraw gwarancyjnych w ciągu 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia awarii, po tym terminie zobowiąże się wymienić sprzęt na nowy o równorzędnych parametrach (lub lepszych).
- Wykonawca zobowiązuje się wymienić asortyment, który uległ awarii na nowy o parametrach równoważnych (lub lepszych) w przypadku trzech bezskutecznych napraw.
- Produkt będzie posiadał wszelkie niezbędne do normalnego funkcjonowania instrukcje i certyfikaty w języku polskim.
- Wszystkie urządzenia i ich komponenty muszą być oznakowane przez producentów w sposób trwały tak, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta.
- Wykonawca w dniu dostawy uruchomi urządzenie w siedzibie Zamawiającego, ul. Głogowska 27, 45-315 Opole
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Zamawiający dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
- TERMIN I MIEJSCE WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 5 grudnia 2016r.
Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Miejsce dostawy: Regionalny Zespół Placówek Wsparcia Edukacji w Opolu, ul. Głogowska 27, 45-315 Opole
- OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Oferta powinna:
- być opatrzona pieczątką firmową lub posiadać podane imię i nazwisko Wykonawcy,
- posiadać datę sporządzenia,
- zawierać adres lub siedzibę Wykonawcy, numer telefonu, numer NIP,
- być podpisana czytelnie przez Wykonawcę.
Ofertę należy sporządzić zgodnie z formularzem ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego
- MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
- Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty elektronicznej na adres: , lub pisemnie na adres Regionalny Zespół Placówek Wsparcia Edukacji, ul. Głogowska 27, 45-315 Opole, do dnia 28.11.2016r. do godziny 16:00
- Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie ogłoszony pod adresem: http://bip.rzpwe.opolskie.pl/31/11/postepowania-do-30-tys-euro.html
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie: http://bip.rzpwe.opolskie.pl/31/11/postepowania-do-30-tys-euro.html
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania na każdym jego etapie.
- OCENA OFERT
- Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: cena ofertowa(C) – 100%.
- Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert zawiera taką samą cenę Zamawiający poprosi o złożenie ofert dodatkowych. Oferty dodatkowe nie mogą zawierać ceny wyższej niż oferta podstawowa.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji, w szczególności z Wykonawcą, którego oferta jest najkorzystniejsza.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w przypadku, gdy cena oferowana brutto przekroczy kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
- DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji udziela Bogusława Pater pod adresem email:
Załączniki:
- Formularz rzeczowo-cenowy – załącznik nr 1
- Formularz ofertowy – załącznik nr 2
- Wzór umowy - załącznik nr 3
Z poważaniem
Dyrektor
mgr Lesław Tomczak
zal_2 formularz ofertowy-urządzenie wielofunkcyjne.docx (64,38KB)
zal_3 wzór umowy-urządzenie wielofunkcyjne.docx (65,99KB)
zał_1 opis przedmiotu zamówienia urządzenie.xlsx (11,58KB)
zapytanie urządzenie wielofunkcyjne.docx (64,15KB)
wybór najkorzystniejszej oferty.docx (61,32KB)