Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: specjalista ds. realizacji projektów

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKA URZĘDNICZE

W TYM KIEROWNICZE STANOWISKA URZĘDNICZE

z dnia 24 lipca 2024 roku

 

Opolskie Centrum Edukacji w Opolu ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: specjalista ds. realizacji projektów w wymiarze czasu pracy: 3/4 etatu, liczba kandydatów do wyłonienia: 1 osoba

Wymagania:

1. niezbędne:

  • wykształcenie: wyższe,
  • staż pracy/doświadczenie zawodowe: 4 lata/2 lata na podobnym stanowisku,
  • doświadczenie w realizacji projektów edukacyjnych,
  • spełnienie wymagań określonych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych dla stanowisk urzędniczych.
  • inne: biegła znajomość pakietu Office, w tym w szczególności: edytora Word, arkusza Excel, programu PowerPoint lub innych równoważnych, komunikatywność, skrupulatność,
  • nieposzlakowana opinia,
  • obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych.

2. dodatkowe:

  • znajomość specyfiki pracy szkół, zawodu nauczyciela, w szczególności nauczyciela kształcenia zawodowego oraz instruktora praktycznej nauki zawodu
  • posiadane doświadczenie w doradzaniu i pomocy w konstruowaniu programów zajęć edukacyjnych, organizacji/prowadzeniu zajęć, wykonywaniu zadań projektowych na rzecz placówek oświatowych,
  • znajomość przepisów prawa zamówień publicznych, oświatowego, ustawy samorządowej, wytycznych dotyczących wydatkowania/rozliczania/kontroli środków UE na lata 2021-2027,
  • komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, posiadanie zdolności analitycznych, dokładność i skrupulatności, szybkość i dobra organizacja w realizacji powierzonych zadań.

 

  • Zakres wykonywanych zadań:
  • Zakres czynności administracyjno-organizacyjnych:
  1. Stały kontakt ze szkołami biorącymi udział w projekcie.
  2. Przygotowanie i przeprowadzenie spotkań roboczych z dyrektorami szkół uczestniczących w projekcie w celu przedstawienia pełnego zakresu działań podejmowanych w projekcie.
  3. Współpraca z doradcami zawodowymi szkół w celu funkcjonowania systemu doradztwa edukacyjno-zawodowego.
  4. Ustalanie sposobu przekazywania dokumentów projektowych (w szczególności rekrutacyjnych) pomiędzy biurem projektu a szkołami.
  5. Kompletowanie i analiza nadsyłanych deklaracji udziału uczniów i nauczycieli w projekcie.
  6. Zbieranie formularzy podziału uczniów i nauczycieli na grupy szkoleniowe lub warsztatowe ze szkół objętych projektem.
  7. Weryfikacja ostatecznej liczby uczniowskich grup uczestniczących w projekcie.
  8. Wspieranie procesu pozyskiwania uczestników projektu, w tym wyjazdy do szkół na spotkania z dyrektorami szkół, uczniami i rodzicami oraz pracodawcami.
  9. Przeprowadzenie wizyt przygotowawczych w miejscach, w których uczniowie lub nauczyciele odbywać będą zajęcia lub staże.
  10. Opracowanie wzorów dokumentacji związanej z realizacją zajęć, warsztatów, wyjazdów, kursów dla prowadzących oraz niezbędnych do ich rozliczenia np. miesięczny harmonogram pracy, harmonogram z podziałem na miesiące, lista obecności, sprawozdania, ankieta ewaluacyjna itp.
  11. Przygotowanie opisów i szacowań przedmiotu zamówienia na poszczególne zadania projektowe, udział w komisjach przetargowych.
  12. Analiza scenariuszy zajęć przedstawionych do realizacji przez trenerów/prowadzący zajęcia/wykonawców.
  13. Bieżący monitoring zajęć realizowanych w szkołach - zatwierdzanie zmian w harmonogramie miesięcznym, kontrola poprawności realizacji zajęć z opisem przedmiotu zamówienia
    w szczególności kontrola przestrzegania zasad równościowych, standardów dostępności
    dla polityki spójności, zasad promocji projektów współfinasowanych ze środków UE, przepisów o ochronie danych osobowych i zasad przetwarzania danych osobowych.
  14. Przygotowywanie i przekazywanie miesięcznych harmonogramów wsparcia w działaniach projektowych.
  15. Monitoring wskaźników w projekcie w zakresie realizowanych zadań projektowych.
  16. Przygotowywanie informacji na stronę www oraz social mediów projektu (raporty, sprawozdania, dokumentacja dotycząca przebiegu zajęć/warsztatów/szkoleń, w tym wykonywanie do celów dowodowych zdjęć i filmów video).
  17. Wykonywanie innych poleceń służbowych nieobjętych niniejszym zakresem obowiązków, pozostających w związku z zakresem zadań przypisanych do zajmowanego stanowiska oraz wykonywanie innych poleceń zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami.

 

  • Zakres czynności merytorycznych w poszczególnych zadaniach projektu:
  1. Pozaszkolne kształcenie zawodowe:
  • Opiniowanie programów zajęć warsztatowych z ukierunkowaniem branżowym
    w Laboratorium Branżowym OCE oraz w laboratoriach szkół wyższych.
  • Zapewnienie poprawności merytorycznej zajęć warsztatowych z ukierunkowaniem branżowym dla uczniów.
  • Opiniowanie programów wyjazdów studyjnych na specjalistyczne targi dla uczniów różnych branż zawodowych.
  • Wsparcie merytoryczne uczestników w trakcie wyjazdów studyjnych na specjalistyczne targi
  • Wsparcie merytoryczne uczniów realizujących pozaszkolne formy kształcenia
  • Opiniowanie programów obozów naukowych/naukowo-sportowych dla uczniów.
  • Opiniowanie programów zajęć pozalekcyjnych z zakresu rozwoju kompetencji kluczowych uczniów.
  • Opiniowanie programów wizyt studyjnych u pracodawców z lokalnego otoczenia społeczno-gospodarczego szkół kształcenia zawodowego.
  • Opiniowanie programów specjalistycznych kursów zawodowych dla uczniów.
  • Popularyzacja idei i efektów działań z zakresu pozaszkolnych form kształcenia uczniów

 

  1. Specjalistyczne zajęcia pozalekcyjne:
  • Opiniowanie scenariuszy specjalistycznych zajęć pozalekcyjnych z zakresu przedsiębiorczości, kreatywności i zmysłu inicjatywy z ukierunkowaniem branżowym
  • Współpraca z pracodawcami w zakresie możliwości implementowania scenariuszy biznesowych na rynku pracy,
  • Zapewnienie poprawności merytorycznej specjalistycznych zajęć pozalekcyjnych z zakresu przedsiębiorczości, kreatywności i zmysłu inicjatywy z ukierunkowaniem branżowym,
  • Popularyzacja idei i efektów działań realizacji specjalistycznych zajęć pozalekcyjnych z zakresu przedsiębiorczości, kreatywności i zmysłu inicjatywy z ukierunkowaniem branżowym na potrzeby promocji projektu

 

  1. Doskonalenie zawodowe kadry zespołów szkół kształcenia zawodowego:
  • Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów zkadrą szkół kształcenia zawodowego w celu realizacji przez nich m.in. studiów podyplomowych lub kursów zawodowych, kwalifikacyjnych, kompetencyjnych, staży zawodowych, zajęć warsztatowych na wyższych uczelniach, zajęć w laboratorium branżowym,
  • Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z pracodawcami w celu realizacji staży zawodowych, wizyt studyjnych itp.
  • Utrzymywanie dobrych relacji na linii biznes-edukacja
  • Prowadzenie szkoleń dla szkół z zakresu tworzenia programów 40 h staży zawodowych dla nauczycieli
  • Prowadzenie warsztatów przygotowujących nauczycieli kształcenia zawodowego do odbycia 40 h staży zawodowych
  • Opiniowanie programów konferencji i warsztatów dla przedstawicieli kadry szkół kształcenia zawodowego
  • Prowadzenie spotkań sieci współpracy funkcjonujących w szkołach kształcenia zawodowego
  • Opiniowanie programów zajęć warsztatowych dla nauczycieli w Laboratorium Branżowym OCE oraz w laboratoriach szkół wyższych
  • Popularyzacja idei i efektów działań z zakresu doskonalenia kadr szkół kształcenia zawodowego

 

Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

  1. Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy.
  2. Praca pod presją czasu, wymaga dużej odporności na stres i umiejętności podejmowania decyzji.
  3. Praca w zespole realizującym projekty kształcenia zawodowego

 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w czerwcu 2024 roku jest niższy niż 6%.

OCE przyjazne osobom niepełnosprawnym.

 

Wymagane dokumenty:

  1. życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
  2. list motywacyjny,
  3. kwestionariusz osobowy kandydata ubiegającego się o zatrudnienie w OCE Opole, wyłącznie według określonego wzoru dostępnego do pobrania na stronie BIP www.oce.opolskie.pl
  4. kserokopie dokumentów poświadczające: wykształcenie (świadectwo szkolne, dyplom lub zaświadczenie o odbytych studiach), staż pracy ( świadectwa pracy, zaświadczenia),
  5. inne kserokopie dokumentów o posiadanym doświadczeniu zawodowym (opinie, referencje), kwalifikacjach i umiejętnościach, jednoznacznie potwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych i dodatkowych,
  6. oświadczenie kandydata wyłącznie wg wzoru dostępnego do pobrania na stronie BIP www.oce.opolskie.pl

 

Administratorem danych osobowych jest Opolskie Centrum Edukacji w Opolu, 45-315 Opole, ul. Głogowska 27.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach w sekretariacie  OCE lub pocztą na adres: Opolskie Centrum Edukacji w Opolu, 45-315 Opole, ul. Głogowska 27 z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: specjalista ds. realizacji projektów“.

 

W razie pytań proszę o kontakt: tel.: +48 77 404 75 69, ul. Głogowska 27, pokój 1.30

 

APLIKACJE  NALEŻY ZŁOŻYĆ W NIEPRZEKRACZALNYM TERMINIE DO DNIA 6 SIERPNIA 2024 ROKU

 

Dokumenty aplikacyjne można przysyłać pocztą jednak o terminie decydować będzie data doręczenia dokumentów do adresata. Aplikacje, które wpłyną po terminie lub w inny sposób, nie określony w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.

Dyrektor Opolskiego Centrum Edukacji

mgr Ireneusz Podolak

DOCXOgłoszenie o naborze - specjalista ds. realizacji projektów -075 etatu.docx (98,72KB)