Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Ogłoszenie o konkursie na stanowisko: specjalista ds. realizacji projektów

Ogłoszenie anulowane

Ogłoszenie o konkursie z dnia 11.12.2024 roku na stanowisko:

specjalista ds. realizacji projektów

wymiarze czasu pracy:  pełny wymiaru czasu pracy
liczba kandydatów do wyłonienia: 1 osoba

Wymagania:

1. niezbędne:

  1. wykształcenie: wyższe magisterskie o kierunku ekonomicznym lub pokrewnym zarządzanie/administracja/finanse/bankowość lub wykształcenie wyższe i ukończone studia podyplomowe z ww. zakresu lub wykształcenie wyższe psychologiczne/pedagogiczne,   
  2. staż pracy/doświadczenie zawodowe: 4 lata/2 lata na podobnym stanowisku,
  3. doświadczenie w realizacji projektów edukacyjnych,
  4. spełnienie wymagań określonych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych dla stanowisk urzędniczych.
  5. inne: biegła znajomość pakietu Office, w tym w szczególności: edytora Word, arkusza Excel, programu PowerPoint lub innych równoważnych, komunikatywność, skrupulatność,
  6. nieposzlakowana opinia,
  7. obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych.

2. dodatkowe:

  1. znajomość specyfiki pracy szkół, nauczycieli,
  2. posiadane doświadczenie w doradzaniu i pomocy w konstruowaniu programów zajęć edukacyjnych, organizacji/prowadzeniu zajęć, wykonywaniu zadań projektowych na rzecz szkół/przedszkoli,
  3. znajomość przepisów prawa zamówień publicznych, ustawy samorządowej, wytycznych
    dotyczących wydatkowania/rozliczania/kontroli środków UE na lata 2021-2027,
  4. komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, posiadanie zdolności analitycznych,
    dokładność i skrupulatności, szybkość i dobra organizacja w realizacji powierzonych zadań.
  1. Zakres wykonywanych zadań:
  1. Zakres czynności administracyjno-organizacyjnych:
  1. Stały kontakt ze szkołami biorącymi udział w projekcie.
  2. Przygotowanie i przeprowadzenie spotkań roboczych z dyrektorami szkół uczestniczących w projekcie w celu przedstawienia pełnego zakresu działań podejmowanych w projekcie.
  3. Współpraca z doradcami zawodowymi szkół w celu funkcjonowania systemu doradztwa edukacyjno-zawodowego.
  4. Ustalanie sposobu przekazywania dokumentów projektowych (w szczególności rekrutacyjnych) pomiędzy biurem projektu a szkołami.
  5. Kompletowanie i analiza nadsyłanych deklaracji udziału uczniów i nauczycieli w projekcie.
  6. Zbieranie formularzy podziału uczniów i nauczycieli na grupy szkoleniowe lub warsztatowe ze szkół objętych projektem.
  7. Weryfikacja ostatecznej liczby uczniowskich grup uczestniczących w projekcie.
  8. Wspieranie procesu pozyskiwania beneficjentów ostatecznych do projektu, w tym wyjazdy
    do szkół na spotkania z dyrektorami szkół, uczniami i rodzicami.
  9. Przeprowadzenie wizyt przygotowawczych w miejscach, w których uczniowie lub nauczyciele odbywać będą zajęcia.
  10. Przekazywanie trenerom materiałów wspierających działania merytoryczne dla uczniów.
  11. Opracowanie wzorów dokumentacji związanej z realizacją zajęć, warsztatów, wyjazdów,
    kursów dla prowadzących oraz niezbędnych do ich rozliczenia np. miesięczny harmonogram pracy, harmonogram z podziałem na miesiące, lista obecności, sprawozdania, ankieta ewaluacyjna itp.
  12. Przygotowanie opisów i szacowań przedmiotu zamówienia na poszczególne zadania projektowe, udział w komisjach przetargowych.
  13. Analiza scenariuszy zajęć przedstawionych do realizacji przez trenerów/prowadzący zajęcia/wykonawców.
  14. Bieżący monitoring zajęć realizowanych w szkołach - zatwierdzanie zmian w harmonogramie miesięcznym, kontrola poprawności realizacji zajęć z opisem przedmiotu zamówienia w szczególności kontrola przestrzegania zasad równościowych, standardów dostępności dla polityki spójności, zasad promocji projektów współfinasowanych ze środków UE, przepisów o ochronie danych osobowych i zasad przetwarzania danych osobowych.  
  15. Przygotowywanie i przekazywanie miesięcznych harmonogramów wsparcia w działaniach projektowych.
  16. Monitoring wskaźników w projekcie w zakresie realizowanych zadań projektowych.
  17. Przygotowywanie informacji na stronę www oraz social mediów projektu (raporty, sprawozdania, dokumentacja dotycząca przebiegu zajęć/warsztatów/szkoleń, w tym wykonywanie do celów dowodowych zdjęć i filmów video).
  18. Wykonywanie innych poleceń służbowych nieobjętych niniejszym zakresem obowiązków, pozostających w związku z zakresem zadań przypisanych do zajmowanego stanowiska oraz wykonywanie innych poleceń zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami.
  1. Zakres czynności merytorycznych w poszczególnych zadaniach projektu:
  1. Doradztwo edukacyjno-zawodowe i wsparcie psychologiczno-pedagogiczne dla uczniów:
  1. wsparcie merytorycznych inicjatyw w Laboratoriach Kariery w tym współpraca przy motywowaniu uczestników do budowania swojej ścieżki kariery,
  2. ustalanie merytorycznego zakresu współpracy szkół z lokalnym otoczeniem społeczno-gospodarczym szkół w ramach Laboratoriów Kariery (LK),
  3. spotkania z pracodawcami,
  4. współpraca z doradcami zawodowymi szkół w celu funkcjonowania systemu doradztwa edukacyjno-zawodowego (EZ),
  5. współopracowywanie oferty dla uczniów w LK,
  6. implementowanie wskazań ze szkół w zakresie przygotowywania programów i scenariuszy zajęć dla uczniów z zakresu doradztwa EZ,
  7. zapewnianie jakości realizacji zajęć dla uczniów z zakresu doradztwa EZ,
  8. implementowanie wskazań ze szkół z zakresu wsparcia uczniów znajdujących się w niekorzystnej sytuacji, w tym o SPE oraz uczniów z niepełnosprawnościami,
  9. bieżąca ewaluacja zleconych zadań merytorycznych oraz współudział merytoryczny w opracowaniu raportu ewaluacyjnego po zakończonych działaniach wspierających uczniów,
  10. przygotowywanie i publikacja artykułów merytorycznych z zakresu EZ.
  1. Kursy Kariery i Rozwoju:
  1. opracowywanie merytoryczne ram programowych kursów wyjazdowych oraz stacjonarnych i działań związanych z rozwojem kariery uczniów,
  2. dostosowywanie programów szkoleniowych kursów do celów edukacyjnych oraz potrzeb uczestników przy współpracy ze szkołami,
  3. udzielanie wsparcia merytoryczne uczestnikom w zakresie właściwego wyboru kursów,
  4. bieżąca analiza postępów uczestników kursów i dostosowywanie programów do zmieniających się potrzeb uczniów,
  5. tworzenie/wskazywanie możliwości wykorzystania nowoczesnych i interaktywnych form i narzędzi do realizacji kursów,
  6. dbanie o uwzględnianie w programach kursów aktualnych trendów, obecnych na rynku pracy,
  7. współdziałanie z uczestnikami we wspieraniu ich w określaniu m.in. celów zawodowych, ścieżek kariery,
  8. wyszukiwanie i zapewnianie dostępu do aktualnych informacji i materiałów pomocniczych do kursów,
  9. ciągła analiza trendów edukacyjnych i rynkowych w celu dostosowywania oferty programu do potrzeb szkoleniowych,
  10. udział w spotkaniach merytorycznych z uczniami realizującymi pozaszkolne formy kształcenia.
  1. Zajęcia specjalistyczne pozalekcyjne:
  1. współpraca ze szkołami w zakresie opracowania merytorycznych programów zajęć dodatkowych zgodnych z obowiązującymi standardami edukacyjnymi,
  2. współudział w dostosowywaniu programów do różnych grup i poziomów nauczania,
  3. merytoryczne obserwacje i ocenianie zajęć pod kątem zastosowanych metod, form w celu zapewnienia wysokiej jakości nauczania,
  4. przeprowadzanie analizy merytorycznej zajęć i uzyskiwanie opinii od uczestników,
  5. indywidualna opieka nad postępami uczestników i dostosowywanie programów do ich indywidualnych potrzeb,
  6. współpraca z nauczycielami w celu uwzględnienia specyficznych wymagań uczniów,
  7. regularna komunikacja z dyrekcją szkoły w celu ustalenia szczegółowego uzgodnienia celów i form zajęć dodatkowych,
  8. raportowanie merytorycznych postępów i wyników osiąganych przez uczestników.
  1. Rozwijanie kompetencji w zakresie przedsiębiorczości, kreatywności i zmysłu inicjatywy:
  1. merytoryczna współpraca ze szkołami w zakresie przygotowania scenariuszy specjalistycznych zajęć pozalekcyjnych z zakresu przedsiębiorczości, kreatywności i zmysłu inicjatywy,
  2. opracowanie merytoryczne we współpracy ze szkołami szczegółowych specyfikacji zakupu pomocy dydaktycznych/naukowych niezbędnych do realizacji zajęć pozalekcyjnych z zakresu przedsiębiorczości, kreatywności i zmysłu inicjatywy,
  3. współpraca z pracodawcami w zakresie możliwości implementowania scenariuszy biznesowych na rynku pracy,
  4. opieka merytoryczna specjalistycznych zajęć pozalekcyjnych z zakresu przedsiębiorczości, kreatywności i zmysłu inicjatywy,
  5. opracowanie merytoryczne raportu dot. realizacji specjalistycznych zajęć pozalekcyjnych z zakresu przedsiębiorczości, kreatywności i zmysłu inicjatywy,
  6. przygotowanie artykułów merytorycznych z zakresu realizacji specjalistycznych zajęć pozalekcyjnych z zakresu przedsiębiorczości, kreatywności i zmysłu inicjatywy.
  1. Dokształcanie i rozwój kadr szkół:
  1. wsparcie merytoryczne podczas wyboru przez nauczycieli studiów podyplomowych i kursów podnoszących kwalifikacje/kompetencje zawodowe,
  2. stała współpraca ze szkołami i nauczycielami w zakresie opracowywania programów konferencji, warsztatów i szkoleń dla nauczycieli,
  3. merytoryczne obserwacje i ocenianie kursów pod kątem zastosowanych metod, form w celu zapewnienia ich wysokiej jakości,
  4. przeprowadzanie analizy merytorycznej zajęć i uzyskiwanie opinii od uczestników,
  5. indywidualna opieka nad postępami uczestnikami i dostosowywanie programów do ich indywidualnych potrzeb,
  6. współudział w opracowaniu merytorycznym raportu po zakończonych działań wspierających nauczycieli,
  7. stałe prowadzenie analizy potrzeb szkoleniowych nauczycieli biorąc pod uwagę zmiany w systemie edukacji, nowoczesne metody nauczania i wymagania rynku pracy,
  8. konsultowanie się z nauczycielami, kadrami kierowniczymi w celu zidentyfikowania nowych priorytetowych obszarów szkoleniowych,
  9. nawiązywanie współpracy z uczelniami, organizacjami doskonalenia nauczycieli i innymi instytucjami edukacyjnymi.

Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

  1. Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy:
  2. Praca pod presją czasu, wymaga odporności na stres i umiejętności pracy zespołowej.

 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w listopadzie  2024 r. jest niższy niż 6%.
OCE przyjazne osobom niepełnosprawnym

Wymagane dokumenty:

  1. życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
  2. list motywacyjny,
  3. kwestionariusz osobowy kandydata ubiegającego się o zatrudnienie w OCE Opole, wyłącznie według określonego wzoru dostępnego do pobrania na stronie BIP www.oce.opolskie.pl
  4. kserokopie dokumentów poświadczające: wykształcenie (świadectwo szkolne, dyplom lub zaświadczenie o odbytych studiach), staż pracy ( świadectwa pracy, zaświadczenia),
  5. inne kserokopie dokumentów o posiadanym doświadczeniu zawodowym (opinie, referencje), kwalifikacjach i umiejętnościach, jednoznacznie potwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych i dodatkowych,
  6. oświadczenie kandydata wyłącznie wg wzoru dostępnego do pobrania w na stronie BIP www.oce.opolskie.pl

 

Administratorem danych osobowych jest Opolskie Centrum Edukacji w Opolu,45-315 Opole, ul. Głogowska 27.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach
w Sekretariacie OCE lub pocztą na adres :


Opolskie Centrum  Edukacji w Opolu, Sekretariat 45-315 Opole, ul. Głogowska 27
z dopiskiem : „Dotyczy naboru na stanowisko: Specjalista ds. realizacji projektów“.

W razie pytań proszę o kontakt:  tel.77/ 404 75 69, pokój 1.30

 APLIKACJĘ  NALEŻY ZŁOŻYĆ W NIEPRZEKRACZALNYM TERMINIE DO DNIA 24.12.2024 ROKU

Dokumenty aplikacyjne można przysyłać pocztą jednak o terminie decydować będzie data doręczenia dokumentów do adresata. Aplikacje, które wpłyną po terminie lub w inny sposób,
nie określony w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.

 

Ireneusz Podolak
Dyrektor Opolskiego Centrum Edukacji

DOCXOgłoszenie o konkursie - specjalista ds. realizacji projektów.docx (99,42KB)