Księgowa projektu pn. Odkrywcy Sekretów Nauki - Wzrost kompetencji uczniów i nauczycieli szkół podstawowych województwa opolskiego
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKA URZĘDNICZE
W TYM KIEROWNICZE STANOWISKA URZĘDNICZE
z dnia 31 maja 2017 roku
Regionalny Zespół Placówek Wsparcia Edukacji w Opolu ogłasza nabór na wolne stanowisko:
Księgowa projektu pn. Odkrywcy Sekretów Nauki - Wzrost kompetencji uczniów i nauczycieli szkół podstawowych województwa opolskiego
(nazwa stanowiska)
w wymiarze czasu pracy ………pełny wymiar czasu pracy ……………………………….…
liczba kandydatów do wyłonienia: ...............1 osoba ............................................
(ilość osób)
Wymagania :
1. niezbędne :
- wykształcenie: średnie lub wyższe (kierunki: ekonomiczny, finanse i rachunkowość)
- staż pracy/doświadczenie zawodowe: 5 lat / 5lat
- inne: umiejętność obsługi komputera, komunikatywność, skrupulatność, znajomość języków obcych,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- cieszenie się nieposzlakowana opinia,
- obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych.
2. dodatkowe :
- ukończone kursy: kursy doskonalące związane z pozyskiwaniem, wdrażaniem i rozliczaniem funduszy unijnych w szczególności PO KL),
- znajomość programu PROGMAN,
- umiejętność bezkonfliktowej i twórczej pracy w zespole, zdolność kreatywnego i analitycznego myślenia, inicjatywa w podejmowaniu decyzji, dynamika i aktywność w działaniu.
Zakres wykonywanych zadań :
- Utworzenie zakładowego planu kont dla projektów,
- bieżące i prawidłowe prowadzenie ksiąg rachunkowych projektów zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami rachunkowości, rachunkowości budżetowej oraz zasadami wydatkowania środków EFS, EFRR polegające na zorganizowaniu sporządzania, przyjmowania, obiegu, archiwizowania i kontroli dokumentów,
- dekretacja i księgowanie dokumentów projektów (wprowadzanie do systemu FK) m.in.: faktury, rachunki, wyciągi bankowe, listy płac, sporządzonych dokumentów PK,itp.,
- sprawdzanie poprawności podziału kwot z dokumentów finansowo-księgowych na poszczególne paragrafy,
- podział kwot z dokumentów finansowo-księgowych na poszczególne źródła finansowania (UE i BP) wg wskaźników procentowych zgodnych z wnioskami o dofinansowanie poszczególnych projektów ,
- sprawdzanie dokumentów finansowo-księgowych projektów pod względem rachunkowym i formalnym,
- dokonywanie bieżącej analizy zgodności wydatkowanych środków z planami finansowymi projektów,
- opracowywanie rocznych planów finansowych projektów oraz ich bieżąca aktualizacja,
- sporządzanie sprawozdań projektowych, finansowych, budżetowych w zakresie realizowanych projektów,
- kompletowanie dokumentacji księgowo-finansowej projektów,
- zorganizowanie gromadzenia i dbanie o należyte przechowywanie dokumentacji księgowej oraz sprawozdań finansowych w sposób zabezpieczający ją przed dostępem osób nieuprawnionych, zaginięciem lub zniszczeniem,
- sporządzanie opisów do faktur, rachunków, list płac zgodnie z zatwierdzonymi wnioskami o dofinansowanie oraz obowiązującymi budżetami projektów (opis merytoryczny wydatku, weryfikacja zgodności zapisów umowy zawartej w ramach PZP z otrzymaną fakturą: nr postępowania PZP, nr umowy, wartość umowy, termin realizacji umowy, termin zapłaty, zgodność protokołu odbioru z umową),
- opis na fakturach zakupionego sprzętu (wyposażenie, środki trwałe i niskocenne) w celu prawidłowej dekretacji i przekazania kopii opisanej faktury do kierownika działu A-G celem wpisania na stan wyposażenia RZPWE,
- kompletowanie podpisów osób uprawnionych na sporządzanych opisach do dokumentów finansowych,
- ustalanie terminu i formy płatności zobowiązań wynikających z realizacji projektów oraz nadzorowanie terminowego regulowania zobowiązań,
- nadzorowanie terminowego regulowania zobowiązań wynikających z rachunków zleceniobiorców,
- zgłaszanie kierownikom projektów i głównej księgowej RZPWE wszelkich nieprawidłowości i problemów zauważonych podczas pełnienia obowiązków służbowych.
- Wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonego.
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy:
- Praca pod presją czasu, wymaga dużej odporności na stres i umiejętności podejmowania decyzji.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w m-cu kwietniu 2017r. jest niższy niż 6%
RZPWE PRZYJAZNE OSOBOM NIEPEŁNOSPRAWNYM
Wymagane dokumenty:
1. Życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
2. List motywacyjny,
3. Kwestionariusz osobowy kandydata ubiegającego się o zatrudnienie w RZPWE Opole, wyłącznie według określonego wzoru dostępnego do pobrania w Dziale Kadr Zespołu, lub na stronie BIP
3. kserokopie dokumentów poświadczające: wykształcenie (świadectwo ukończenia szkoły średniej, dyplom lub zaświadczenie o odbytych studiach), staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia),
4. inne kserokopie dokumentów o posiadanym doświadczeniu zawodowym (opinie, referencje), kwalifikacjach i umiejętnościach, jednoznacznie potwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych i dodatkowych,
5. oświadczenie kandydata, stwierdzające, iż posiada pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
6. oświadczenie kandydata stwierdzającego, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe bądź zaświadczenie o niekaralności w tym zakresie z Krajowego Rejestru Karnego, wystawione jednak nie wcześniej niż w okresie 3 miesięcy przed datą ukazania się ogłoszenia o naborze,
7. Oświadczenie kandydata:
1) Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Obwieszczeniem Marszałka Sejmu RP z dn. 28.06.2016 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. poz.922).
2) Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb przyszłych procesów rekrutacji (zgodnie z Obwieszczeniem Marszałka Sejmu RP z dn. 28.06.2016 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. poz.922).
Administratorem danych osobowych jest Regionalny Zespół Placówek Wsparcia Edukacji w Opolu, 45-315 Opole, ul. Głogowska 27.
Wszelkie informacje związane z przedmiotowym naborem, w tym także o ewentualnych etapach rekrutacji będą umieszczone w BIP na stronie internetowej www.rzpwe.opolskie.pl oraz na tablicy ogłoszeń Zespołu. W związku z powyższym aplikacje kandydatów powinny zawierać klauzulę: „Wyrażam zgodę na publikowanie na stronie BIP oraz na tablicy ogłoszeń Zespołu - mojego nazwiska oraz pierwszej litery imienia dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji”.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach w Dziale Kadr RZPWE lub pocztą na adres:
Regionalny Zespół Placówek Wsparcia Edukacji w Opolu –
DZIAŁ KADR
45-064 Opole, ul. Dubois nr 36
tel.77/ 443-28-41, pokój 103
z dopiskiem :
„Dotyczy naboru na stanowisko: księgowa projektu 9.1.1 pn. „Odkrywcy Sekretów Nauki - Wzrost kompetencji uczniów i nauczycieli szkół podstawowych województwa opolskiego.”
OFERTY NALEŻY ZŁOŻYĆ W NIEPRZEKRACZALNYM TERMINIE DO DNIA 12.06.2017 r.
Dokumenty aplikacyjne można przysyłać pocztą jednak o terminie decydować będzie data doręczenia dokumentów do adresata. Aplikacje, które wpłyną po terminie lub w inny sposób, nie określony w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.
Dyrektor RZPWE
mgr Lesław Tomczak
Ogłszenie o naborze - Księgowa projektu 9.1.1.docx (93,12KB)
Informacja o wynikach naboru na stanowisko księgowej projektu 9.1.1 2017.doc (25,00KB)