5/ZP/RZPWE/9.2.1/2016 usługa dowozu uczniów
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Nazwa projektu lub programu
Opolskie szkolnictwo zawodowe bliżej rynku pracy 2
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Informacje dodatkowe:
Adres strony internetowej (URL): http://rzpwe.opolskie.pl/
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
http://bip.rzpwe.opolskie.pl/33/46/postepowania-powyzej-30000.html
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
http://bip.rzpwe.opolskie.pl/33/46/postepowania-powyzej-30000.html
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
adres
tak
Inny sposób:
Regionalny Zespół Placówek Wsparcia Edukacji, ul. Głogowska 27, 45-315 Opole
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi w zakresie dowozu uczniów na warsztaty „Planowanie Kariery Zawodowej”, na potrzeby Regionalnego Zespołu Placówek Wsparcia Edukacji w ramach Projektu pn. „Opolskie szkolnictwo zawodowe bliżej rynku pracy 2”
Numer referencyjny: 5/ZP/RZPWE/9.2.1/2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest usługa dowozu uczniów na cykl warsztatów „Planowanie Kariery Zawodowej” w 10 terminach, łącznie usługa obejmie 220 osób. Transport osób będzie obejmował przewóz tam i z powrotem ze szkół ponadgimnazjalnych na terenie województwa opolskiego do ośrodka szkoleniowego Regionalnego Zespołu Placówek Wsparcia Edukacji w Niwkach k. Opola, ul. Wiejska 17. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ opis przedmiotu zamówienia.
II.5) Główny kod CPV: 60172000-4
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
II.9) Informacje dodatkowe:
Określenie warunków: Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w stosunku do Wykonawcy, który wykaże że posiada ważną przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia licencję na zarobkowy przewóz osób zgodnie z art. 7 ust 4 pkt 2 ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym. Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie na wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe Wykonawcę, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza Zamawiający wzywa do złożenia kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem aktualnej licencji na zarobkowy przewóz osób zgodnie z art. 7 ust 4 pkt 2 ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w stosunku do Wykonawcy, który wykaże że posiada polisę ubezpieczeniową odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniej niż 50.000,00 zł.
Informacje dodatkowe Kopię polisy składa przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w stosunku do Wykonawcy, który wykaże że: a)w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał w sposób należyty, 4 usługi przewozu osób o wartości co najmniej 5 000,00 złotych brutto za każdą z nich, z których każda polegała na wykonaniu regularnego transportu osób na trasach minimum 60 km. Informacje w zakresie kompetencji lub uprawnień Wykonawca składa wraz z załącznikiem nr 5 do niniejszej SIWZ. b)dysponuje odpowiednim taborem pojazdów oraz osobami zdolnymi do realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie na wzorze stanowiącym załącznik 5 do SIWZ. Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, złoży wykaz środków transportu, którymi będzie realizował zamówienie oraz osób skierowanych do realizacji zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ stanowiącym jednocześnie załącznik nr 2 do umowy.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe: Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, złoży wykaz środków transportu, którymi będzie realizował zamówienie oraz osób skierowanych do realizacji zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ stanowiącym jednocześnie załącznik nr 2 do umowy.
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
a) Wykonawcę, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza Zamawiający wzywa do złożenia kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem aktualnej licencji na zarobkowy przewóz osób zgodnie z art. 7 ust 4 pkt 2 ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym. b) Kopię polisy na sumę gwarancyjną nie mniej niż 50.000,00 zł składa przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza. c) Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, złoży wykaz środków transportu, którymi będzie realizował zamówienie oraz osób skierowanych do realizacji zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ stanowiącym jednocześnie załącznik nr 2 do umowy.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
CENA | 60 |
Rok produkcji pojazdu | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z zapisami umowy stanowiącej załącznik do SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 08/11/2016, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: 08/11/2016 okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZATWIERDZAM
Wicedyrektor
Hanna Franczak
SIWZ dowóz uczniów do Niwek.docx (431,32KB)
Zal_1 opis przedmiotu zamówienia.docx (402,16KB)
zal_2 oświadczenie o spełnianiu warunków i braku podstaw do wykluczenia.docx (411,13KB)
zal_3 wzór umowy.docx (408,34KB)
zal_4 formularz ofertowy.docx (402,88KB)
zal_5 wykaz robót i oświadczenie dot. osób.docx (400,76KB)
zal_6 pisemne zobowiązanie.docx (400,23KB)
Zal_7 oświadczenie grupa kapitałowa.docx (401,41KB)
Zal_8 potencjał techniczny i osoby.docx (402,75KB)
odpowiedż i zmiana SIWZ.docx (404,54KB)
Ogłoszenie nr 337582.pdf (338,58KB)
informacja w trybie art. 86.docx (135,47KB)
wybór najkorzystniejszej oferty.docx (404,91KB)
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia.pdf (433,91KB)